Iskolák képes leírás - Gitár.tlap.hu
részletek »

Iskolák - Gitár.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: gitar.tlap.hu » Iskolák
Keresés
Találatok száma - 18 db
Budai Gitáriskola

Budai Gitáriskola

A 2009-es tanévben új szakokkal bővül az iskola. A gitárszekció mellett minden érdeklődőt sok szeretettel vár a basszusgitár, fuvola, szaxofon és magánének szak. A Budai Gitáriskola hétfőtől péntekig délelőtti és délutáni szabad időpontokra várja a gitározni vágyók jelentkezését!

Django Reinhardt

Django Reinhardt

A gitáriskola publikált változata főleg a kezdő manouche - gitárosokat célozza meg. A célom az volt, hogy az érdeklődő alapszintű betekintést kapjon a manouche - gitártechnikába. Ezidáig magyar nyelven erre nem volt lehetőség. Az alapvető ritmusfajták ismertetése mellett, a módszertan a megfelelő szólótechnika elsajátítására van kiélezve. A helyes pengetés a technikai megközelítés alapvető eleme.

Párkányi Zoltán flamenco gitáros

Párkányi Zoltán flamenco gitáros

A flamenco az Andalúziában élő cigányok által a 18-19. században elterjesztett népzenei és táncstílusokra alkalmazott gyűjtőfogalom. Legősibb formája az ének (cante), amihez hangszeres kíséret (toque) és tánc (baile) kapcsolódhat. A flamenco az élet tükre, a teljes emberre hatást gyakorol: viselkedésében, életfelfogásában, öltözködésében, szerepmintáiban, teljes valójában érzékelhető a hatása. Mindenki aki érzi, mindenki aki átéli részt kap világából. A nép az éneken, a gitárjátékon és a táncon keresztül máig őrzi a "flamenco esszenciát", a flamenco szabályait, törvényeit.

Gitároktatás

Gitároktatás

Gitár-, basszusgitár-tanuláshoz van néhány fontos alapfeltétel. Az első és a legfontosabb, hogy legyen hozzá kedved! Gondolom, ez megvan! A következő, hogy szükséged van egy hangszerre. Ha ezzel kapcsolatban bizonytalan vagy, hogy milyet vegyél, hol vegyed stb., kérlek, hívj fel, igyekszem tanácsot adni. Végül, de nem utolsó sorban kell egy kis szorgalom! Fontos, hogy az órák jó hangulatban, kellemes légkörben teljenek. Ennek érdekében mindent megteszek.

Muszty-Dobay

Muszty-Dobay

Muszty-Dobay honlap, A Muszty-Dobay honlapon megtalálhatsz mindent, ami a gitározáshoz és a szerzőpároshoz kapcsolódik! A Gitáriskola és a Csalamádé könyvek mellett rádiójátékainkról, hanglemezeinkról, oktatókazettáinkról és CD-inkről is találhatsz információt .

Hirdetés
Gitármánia és Zenei Továbbképző Tábor

Gitármánia és Zenei Továbbképző Tábor

Aki volt már a táborban az tudhatja, hogy amellett, hogy egy fantasztikus, pörgős hét alatt szórakozva tanulhat a legnagyszerűbb hazai és külhoni tanároktól, zenészektől, kemény munkát és komoly kihívást is jelent a tábori lét.

 Gitároktatás Budapesten

Gitároktatás Budapesten

Gitároktatás Budapesten! Elektromos vagy klasszikus gitározni vágyóknak, kezdőktől a haladókig, improvizációval,és zeneelméleti oktatással egybekötött órák keretében. Jazz, rock, fusion, blues, pop, klasszikus mufajokban egyaránt. Ha szeretnél intenzíven,jó hangulatú órák keretében muzsikálni tanulni.

Legyen gitárvirtuóz az ELO-val!

Legyen gitárvirtuóz az ELO-val!

Ezen a tanfolyamon Ön megtanulhatja a gitározás alapjait, és megismerhet egy széles zenei repertoárt, amelyet klasszikus rockzenei, musical és komolyzenei darabokból állítottunk össze. Mivel a játéktechnika elsajátítása zeneelméleti alapokat is feltételez, ezért a tananyag elméleti bevezetéssel indul. Az egyes leckék elsődleges célja a hangszer gyakorlati felhasználásának bemutatása, emellett a tanfolyam végére a kottaolvasás sem fog gondot okozni, amelynek nagy hasznát veheti bármilyen más műfajban is. Gitárjátékával kellemes hangulatot teremthet baráti társaságában, családja körében egyaránt.

Gitároktatás - Boross László

Gitároktatás - Boross László

Gitároktatás kezdőknek és haladóknak Budapesten, valamint Veresegyház, Erdőkertes Csomád, Szada és Õrbottyán környékén. Tanulható műfajok: metal, rock, blues, funky, jazz. Látogasson el oldalamra. Nem bánja meg.

Hirdetés
Húrnyúzó Gitársuli

Húrnyúzó Gitársuli

Gitártanárként több mint 10 éve, hogy zeneiskolában tanítok és ennyi idő alatt nagyon sok tapasztalatot gyűjtöttem a gitároktatásról. 2004 novemberében indítottam el a HÚRNYÚZÓ GITÁRSULIT , mivel nagyon sokan kerestek gitároktatás ügyben.

Zenei Műhely

Zenei Műhely

Fontosnak tartjuk a szakmai színvonal megtartását és folyamatos emelését, de emellett mindig odafigyelünk a világ más kérdéseire is. Nem is lehet ez másképp egy olyan szakmával, mint a miénk, hiszen a zene: művészet. És minden, ami művészet - ember is. Talán ezért van az, hogy nem pusztán dolgozunk, tanítunk, internetes anyagokat vagy tankönyvet írunk; hanem úgy gondoljuk, hogy a legfontosabbra, az emberi értékre is oda kell figyelnünk. Diákjaink nem pusztán diákok, hanem mind mind, a maguk erényeivel és hibáival önálló részei a világnak és iskolánknak. Ezúton szeretnénk mindannyiuknak megköszönni, hogy ez az oldal megszületett. Örülünk, hogy az élet erre a területre sodort minket, így mindent mérhetetlen szeretettel és lelkesedéssel tehetünk. Sokan mondták már, hogyha hozzánk jönnek: szigetre jönnek. Ezt mi szeretnénk sokáig így megőrizni.

Gitár-és zeneelmélet-oktatás

Gitár-és zeneelmélet-oktatás

Az oktatást mindazon érdeklődők részére ajánlanám, akik egy modern, de összeszedett tanmenetű képzésben szeretnének részt venni, amely a közérthetőség és változatosság mellett a felépített tervszerűségre épül; akár komolyabban érdeklődnek a zenélés iránt, akár hobbinak tekintik. A zenetanulás mindenekelőtt kitartást és folytonosságot igényel, csak így várhatunk eredményt. Gyakorlás nélkül sajnos nincs fejlődés... Mind a technikai, mind az elméleti oldal fontos eleme, ezek együttes gyümölcse lesz a majdani tudás. Mai zenei palettánk -és a zene iránt érdeklődők ízlése- annyira sokrétű, hogy nem szorítkozhatunk egyetlen stílusra. Egy jó gitáros ma már sok mindenből tanul és merít. Így aztán egy biztos alapozást követően lehetőség nyílik átfogóan megismerkedni a könnyűzenei gitározás alapjaival.

Gitároktatás II.

Gitároktatás II.

Ha gitározni szeretnél megtanulni, akár teljesen kezdő szintről, akkor a legjobb helyen jársz! Kevés elmélettel és sok gyakorlattal gyorsan fejlődhetsz. Mélyreható gitárleckék őszintén, emberien A képesség benned van, hogy zenélj, mi abban segítünk, hogy ezt felismerd. Tanulj velünk 159 gitárleckéből, közel 2000 feladatból!

Szamcsa gitáros oldala

Szamcsa gitáros oldala

Ezen az oldalon különféle gitározással kapcsolatos ingyenes gyakorlatokat, példákat, leckéket találsz. Négy stílusról lesz szó, ezek: blues, funky, rock, metal. A szóló példákhoz a kíséretet is mellékelem, így ha kéznél van a gitárod, már rá is játszhatsz valamit. A kottákat a Power Tab Editor nevű ingyenesen letölthető programmal készítettem (a kották megnyitásához le kell töltened). Az oldalt folyamatosan frissítem.

Szamozvancev Iván gitártanár

Szamozvancev Iván gitártanár

Szamozvancev Iván vagyok, Oroszországból jöttem, ahol a Novoszibirszkij-i zeneakadémián tanultam. Most a BM DUNA Szimfonikus Zenekar brácsásaként dolgozom. A gitár a második hangszerem ,12 éve tanítok magántanárként. Mint gitártanár a kezdő diákjaimnak klasszikus gitárt tanítok. Nagyon fontosnak tartom, hogy a diák tanuljon az igazi kottából játszani és nem csak az úgynevezett tabulátorból.

Tóth Melinda gitártanár

Tóth Melinda gitártanár

Egyedül illetve kamarapartnereimmel vállalok alkalomhoz illő, igényes műsort vagy háttérzenét céges rendezvényekre, privát partikra, esküvőkre, családi rendezvényekre, kiállítás megnyitókra. Itt a főszerep az üzleté, a kapcsolatok ápolásáé, a kötetlen társalgásé amihez egy kellemes, lágy, megnyugtató zene elengedhetetlen. A klasszikus repertoáron kívül néhány örökzöld jazz dallam, latin amerikai dalok és bossa novak teszi igazán kedveltté a programot. Ezen kívül magánóra keretein belül elsősorban felnőttekkel foglalkozok a teljesen kezdőtől akár a zeneakadémiai felvételi szintig.

Gitároktatás Nyíregyházán

Gitároktatás Nyíregyházán

Nyíregyháza belvárosában gitároktatást vállalok, több éves tanári tapasztalattal. Zene elmélet, hangszerkezelés az alapoktól is, korhatár nélkül, elektromos és akusztikus gitáron egyaránt, több műfajban: -Rock -Klasszikus -Blues -F olk Az órákon nagy hangsúlyt fektetünk a zene elmélet és a hangszeres technikák helyes elsajátítására. Olyan anyagokat veszünk ami téged érdekel és szívesen játszod őket, nálunk a gitározás szórakozás nem pedig kényszer. Az oktatás egyénre szabott és személyes nem csoportos. Egy 60 perces órán a következő dolgokkal foglalkozunk: -átnézzük az előző órai leckét -új elméleti, vagy gyakorlati részeket tanulunk meg -átnézzük és gyakoroljuk az otthoni munkára kiválasztott feladatokat Egy saját hangszeren és egy jegyzetfüzeten kívül másra nincs szükség.